HTML

a nagy lopás :)

2009.05.11. 12:18 mindenkibekaphassa:) (törölt)

zsírdisznó megint alakított :)))

másik irodába költözünk. kifejezetten kérték, hogy kevés bútormozgatással oldjuk meg. jó. megoldjuk. átsétáltam a leendő irodámba, a millió bútor közül kiválasztottam kettőt - nem voltam elragadtatva tőlük, de az ottlévők közül a legnormálisabbak voltak - és szóltam a kolléganőmnek, hogy mivel szabadságon leszek a költözés idején, figyeljen oda, hogy mire van szükségem.

ok, ennyi volt, bár még mindig szívesebben vinném a saját bútoraimat, amiket már megszoktam.

másnap látom, hogy pont azt a két bútort lopta el valaki, amit kiválasztottam. igazából nem is annyira érdekelt, majd viszem a sajátomat, ennyi...

de kíváncsi voltam, ki a tolvaj a cégnél és körülnéztem.

természetesen zsírdisznó irodájában leltem rá az "elveszett" bútorokra. már nem is lepődtem meg, sok egyéb "jó" tulajdonsága mellett még egy utolsó, mocskos tolvaj is... mindenesetre ha bármit hallok ezek után, hogy bárkinek bármije eltűnt, azonnal felhívom mindenki figyelmét, hogy nála keressék.. :)))

a poén az egészben, hogy valószínűleg ki akart b....b.....baltázni velem, de akarata ellenére jót tett: mert így máshonnan egy sokkal szebb, stabilabb asztalt kaptam, amihez képest az általa lenyúlt egy igencsak gyenge konstrukció :))))))))))

 

köszi, te hájas amőba :))))))))))

 

ja, és hogy el ne feledjem: természetesen akinek nem inge.........stb......... :)))) valamint ez egy kitalált történet, nem neveztem el a szereplőket mert nem a név a lényeg, bármilyen hasonlóság valós személyekhez csak a véletlen műve lehet :))))) aki magára veszi, azt nagyon tudom sajnálni - de egyben elgondolkodtató is, hogy vajon miért.. :))))))

 azért az is egy kicsit elgondolkodtató, hogy a mai világban miért alkalmaznak olyan embereket, akiknek munkaidőben az a legnagyobb feladatuk, hogy irodáról irodára járjanak hazugságokat és pletykákat  hozni-vinni...

 

 

 

 

komment

süti beállítások módosítása